Structura cursului
Tot ce înveți, în cele 20 de întâlniri:
Gramatică: topica în propoziţie, negaţia.
Vocabular: ţara natală, polilingvism.
Comunicare: neînţelegeri, o postare despre imigrare şi integrare.
Gramatică: propoziţii comparative cu “als”, “wie” şi “je …, desto/umso …; cuvântul “es”.
Vocabular: un text specilizat despre limbajul nonverbal, un articol despre învăţarea timpurie a unei limbi străine.
Comunicare: Smalltalk, afirmaţii pentru critică pozitivă şi negativă.
Gramatică: conectori dubli, conectorii: “um zu”, “ohne zu”, “(an)statt zu” + Infinitv şi alternativele.
Vocabular: un sondaj pentru tema “căutarea unui loc de muncă” , tema “fericit în viaţa profesională”.
Comunicare: a reda părerea personală despre evenimente “Teambuilding”; a redacta CV-ul, scrisoarea de intenţie şi a exersa anumite părţi dintr-un interviu.
Gramatică: propoziţiile relative cu “wer”; conexiunile substantiv-verb.
Vocabular: un text despre sport contra violenţei, tema “sărăcie”.
Comunicare: o emisiune radio pe tema “comportamentul pe internet şi dependenţa de online”, dorinţe de viitor şi a vorbi despre lucruri care deranjează.
Gramatică: diateza pasivă şi formele de înlocuire a acesteia; pronumele nehotărât.
Vocabular: un text pe tema “copiii şi ştiinţa”, o emisiune radio pe tema “a minţi” şi a scrie o scurtă poveste.
Comunicare: un articol despre o viziune a viitorului şi a dezolta propriile scenarii, un interviu pe tema “somn la birou”, a redacta o scrisoare a cititorului.
Gramatică: diateza
pasivă cu “ verbul a fi”, propoziţii comparative cu “als”, “als ob” şi “als
wenn”; Konjunktiv II (la prezent şi la trecut).
Vocabular: o emisiune de consiliere pe tema “cumpărături pe internet”, a face faţă cu succes convorbirilor telefonice.
Comunicare: sfaturi pentru relaţiile cu colegii la locul de
muncă, a trasmite informaţii dintr-un text, a scrie o scrisoare personală.
Gramatică: context
(conexiunile într-un text pentru sens); propoziţiile modale cu “dadurch”,
“dass”, “indem”.
Vocabular: a rezuma informaţii despre UNESCO-moştenirea culturală a lumii, furt cultural – a scrie o scurtă poveste politistă.
Comunicare: încetarea din existenţă a unor limbi, a
recunoaşte evaluările pozitive şi negative pentru o recenzie de carte.
Gramatica: substantive,
verbe şi adjective cu prepoziţii; vorbirea indirectă cu Konjunktiv I.
Vocabular: un text despre tema “istoria trăită”, a rezuma într-o prezentare scurtă informaţii din surse diferite.
Comunicare: greşelile istoriei, a complia informaţii din
mai multe texte.
Gramatică: substantivizarea
verbelor, particulele modale.
Vocabular: muzica face totul mai bine, efectul culorilor.
Comunicare: a întelege dialoguri şi
a intensifica emoţional afirmaţiile, sentimente mixte: o amplă conferinţă pe
tema “teamă”.
Gramatică:
participii ca adjective, conectorul “während”, prepoziţii cu Genitiv.
Vocabular: lumea roboţiilor – rolul şi utilizarea roboţiilor în viitor, a rezuma un articol despre idei de viitor pentru aria sănătăţii.
Comunicare: a analiza un interviu despre meseriile viitorului, viitorul meu şi al tău – a scrie o plângere, a vorbi despre scenarile de viitor din cărţi, teatru şi film.
Nu-ți cunoști nivelul?
Echipa noastră îți asigură o învățare eficientă și îndrumare atentă pentru a-ți atinge obiectivele
